Speldag

speldag02

Een (straat)speldag is één van de activiteiten waar onze stichting zich het hele jaar mee bezig houdt. Het is namelijk voor ons bijzonder makkelijk te realiseren en bijna op elke locatie mogelijk, zowel binnen als buiten. Zo hebben wij onze bijdrage geleverd aan verschillende grote straatfeesten in Vlaardingen en Schiedam, maar ook voor een buurtfeest voor kinderen in de eigen wijk.

Tijdens zo'n straatspeldag kunnen wij u ondersteunen in het organieren van verschillende activiteiten en het aanbieden van goederen. De activiteiten, die wij o.a. kunnen verzorgen zijn, luchtkussens, oud-Hollandse spelen zolas blikgooien, ringwerpen, bibberspiraal, extra grote sjoelbakken, enz. Daarnaast kunnen wij het feest opleuken met een popcorn- en suikerspinapparaat, waar de kinderen na een dagje spelen altijd wel trek in hebben. Mocht u ook nog zoeken naar geluid dan bent u ook daarvoor bij ons aan het juiste adres.

Om alles makkelijk en snel op de juiste plek te krijgen, beschikt onze stichting over een ouderwetse brandweerwagen. Deze heeft aan de buitenkant nog wel het uiterlijk, maar is aan de binnenkant geheel omgebouwd tot opslagmagazijn van ons spelmateriaal en de goederen. Naast een mooi vertoon is het dus ook erg makkelijk om snel bij kleinschalige activiteiten groot uit te pakken. Ook biedt de brandweerwagen een unieke gelegenheid om activiteiten met water te ontplooien. Onze 'kleine' brandweermannen en vrouwen kunnen dus zelf aan de slag om het 'vuur' te doven met natuurlijk echte kleding en echte slangen. Klik hier als u onze pakketten, die wij u kunnen aanbieden, wilt inzien of bestellen.

Stichting4you ondersteunt u dus niet alleen in de voorbereiding(en), maar ook met de uitvoering zelf. Door de vele contacten, die wij in de loop der jaren hebben opgedaan, kunnen wij u voorzien in bijna elke behoefte, die tijdens een gezellige straatspeldag aan bod komt. Is uw school, vereniging, buurthuis, wijkcentrum, speeltuin of burencomité op zoek naar een betrouwbare partner dan bent u bij ons aan het juiste adres. Heeft u ons nodig dan kunt u rechts gebruiken van het 'bel me terug' formulier. Wilt u alvast een voorstel aan ons opsturen dan kunt u gebruik maken van ons contactformulier dat u hier kunt vinden. Uiteraard kunt u dit ook gebruiken als u vragen aan ons wilt stellen.