Kerstman

Als Sinterklaas het land op 6 december verlaat, staat de Kerstman al vol ongeduld te wachten. Elk jaar hopen we natuurlijk op een witte Kerst als hij met zijn arreslee en zijn rendieren de kinderen voorziet van leuke kadootjes. Ook stichting4you kan u in deze periode van warmte en gezelligheid van dienst zijn.

De lampionnenoptocht is het eerste grote feest waarin de Kerstman het Stadshart bezocht. Inmiddels is het een jaarlijks terugkerend evenement geworden, waarin ook de Kerstvrouw en de Kerstbengels mee gingen lopen. Met onze mooie arreslee, waarin al menig kado is vervoerd kunnen we op elk gewenste plek een mooie kerstsfeer creëren.

Heeft u de hulp van de Kerstman nodig, om bijvoorbeeld in uw winkelstraat het winkelend publiek te entertainen of heeft u misschien artikelen die u via de Kerstman wilt laten uitdelen dan bent u bij ons aan het juiste adres. Ook hebben wij de mogelijkheid om een winterlandschap te bouwen waarvoor prachtige foto's gemaakt kunnen worden. Een blijvende herinnering met bijvoorbeeld uw bedrijfsnaam en of logo erop.

kerstman01b

Wilt u de Kerstman aanvragen,

kersteam02b

Wilt u  de Kerstman, Kerstvrouw en of Kerstelven,

kerstteam03

Wilt u het Kerstteam met arreslee uitnodigen,

Contact gegevens

Hieronder ziet u hoe u onze stichting kunt bereiken. Uiteraard kunt u ook gebruik maken van het contact of bel me terug formulier.

Stichting4You

Het verloren Sinterklaasfeest