Schoolbezoek

Sinterklaas en zijn pieten brengen graag een bezoek aan uw school. Om dit alles in goede banen te leiden, hebben wij een aantal gegevens van uw school nodig. Wij willen u vragen om onderstaand digitaal formulier in te vullen en aan ons te versturen. In een later stadium verwachten wij ook van u dat u ons gegevens aanlevert met betrekking tot de aanwezige kinderen en het programma van de te bezoeken klassen. Na binnenkomst van uw aanvraag nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op om een afspraak te maken en het programma met elkaar door te nemen. Wij zien uw aanvraag graag tegemoet!

Alle velden met een * zijn verplicht in te vullen en bij een  vindt u meer uitleg.

School
Contactpersoon

Contact gegevens

Hieronder ziet u hoe u onze stichting kunt bereiken. Uiteraard kunt u ook gebruik maken van het contact of bel me terug formulier.

Stichting4You

Het verloren Sinterklaasfeest