Kerstman reserveren

Er bestaan tal van mogelijkheden om de Kerstman op uw feest uit te nodigen. Deze gulle gever is net als Sinterklaas een graag geziene gast en kan natuurlijk niet met lege handen op uw feest verschijnen. U kunt natuurlijk ook zelf voor de traktaties of presentjes zorgen. Hieronder drie opties die wij u kunnen aanbieden. Echter zijn deze opties ook verder uit te breiden met bijvoorbeeld een Kerstband of een volledige geluidset. Hierdoor krijgt uw feest een nog grotere uitstraling met muzikale omlijsting.

Optie 1
kerstman01bDe kerstman zorgt voor sfeer binnen uw evenement of winkelcentrum. Hij is net als Sint een publiekstrekker voor jong en oud. Hij komt twee uur langs.

Kosten: € 225,- exclusief presentje(s).
Kosten: € 325,- inclusief presentje(s).

Optie 2
kersteam02bZiet u liever de Kerstman vergezelt van Kerstvrouw of Kerstbengel dan kiest u voor deze optie. Elke combinatie is twee uur lang mogelijk.

Kosten: € 300,- exclusief presentje(s).
Kosten: € 400,- inclusief presentje(s).

Optie 3
kerstteam03De Kerstman met arreslee is erg geschikt voor het uitdelen van presentjes en het maken van foto's. Dit alles in een mooie fotosetting met muziek voor twee uur.

Kosten: € 350,- exclusief presentje(s).
Kosten: € 450,- inclusief presentje(s)

De velden met een * zijn verplicht en bij een icon info krijgt u meer uitleg over de vraag!

Aanvraag Kerstman

Als u een aanvraag doet voor één van de opties van de Kerstman, gaat u automatisch akkoord met onze voorwaarden.